четверг, 17 ноября 2022 г.

Вітаємо!

 









🍁17 листопада святкує свій день народження🎂 відомий український письменник-белетрист,сценарист, журналіст, переможець численних літературних конкурсів - Андрій Кокотюха. 
 🍁Героїв для своїх романів він шукає в минулому і зазначає: аналогій із сьогоднішніми подіями в історії нашої країни достатньо..."Я не живу у вигаданому світі, я не вигадую світ. Але люди, які споживають книги, кіно, люблять вигадані історії. Взагалі вся література 📚- це вигадані історії, так само, як казки. Я користуюся як автор історичних творів документальними джерелами, відірваним від реальних подій я бути не можу. Якби я був відірваним, то писав би фантастику." 🍁
 Завітайте до нашої бібліотеки обирайте багато гостросюжетних пригодницьких детективів Андрія Кокотюхи. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий