суббота, 25 февраля 2023 г.


 Довго щирими словами до людей

 промовлятиму я…

 

Ні! я жива! Я буду вічно жити!

Я в серці маю те, що не вмирає...
                             Леся Українка

 Так! Я буду крізь сльози сміятись,      Серед лиха співати пісні,                      Без надії таки сподіватись,                Буду жити!                                                                                                     Леся Українка

♦️З ім’ям цієї видатної особистості нас починають знайомити ще з дитинства, завдяки її казкам та віршам для дітей.📚 Протягом всього подальшого життєвого шляху лірика та драми Лесі супроводжують нас і надалі. Та чи багато ми насправді знаємо про письменницю ✍та про її творчий доробок. 

   ♦️До 152 річниці від дня народження Лесі Українки в Старосанжарській сільській бібліотеці оформлена тематична- книжкова  виставка.Користувачі бібліотеки мають можливість познайомитися з життєвим шляхом поетеси, звернутися до її ліричних віршів, поем, драматичних творів.

♦️Леся  Українка завжди буде у пам’яті кожного українця.💙💛 Її ім’я уособлює саму Україну.🇺🇦



  


Комментариев нет:

Отправить комментарий